23 apr. 2013

Fructe la gratar


La voi au inflorit copacii si florile?

Ca mie, vazand ananasul asta, mi-a inflorit un gand.


Si mi-am amintit ca am  cumparat (ca fiind necesar!) aparatul asta pe care nu l-am prea folosit.
Pentru ca adevarul  e ca se pot taia felii de ananas si fara ajutorul lui. Dar ce sa-i faci, asa sunt eu, impulsiva din fire. Adica cumparator care isi urmeaza impulsurile creatoare. Ca sa zic asa.
Nu ca s-ar cere vreo scuza pentru faptul ca am umplut bucataria cu diverse ustensile care poate ne-or trebui candva.

Si cu ocazia asta nu mai e cazul sa imi fac auto-critica. Caci, uite, n-am luat degeaba dispozitivul cu care poti taia spirale de ananas.

Se presara cu zahar feliile de ananas, apoi se pun la gratar.


Se face la fel cu capsunii, sa fie si ei bagati seama.


 Se mangaie usor cu pensula imuiata in miere.


Si gata! Daca pana la momentul asta nu v-a inflorit un zambat pe fata, faceti bine si urmati pasii de mai sus.


Va inflori si-n farfuria voastra o floare. Ca asta. Pofta buna!

Sa auzim numai de bine!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu