7 apr. 2012

Tort. Zebra. Primavara.


Cam asa as putea descrie ce-am facut aici. Ca asa saltareata cum sunt, de bucurie ca azi-maine plecam la cei dragi, de-acasa, as face tot felul. Si te miri pe unde imi zboara gandul.
Stiu cum se zice, ca esti ceea ce mananci si dac-ar fi asa mereu, eu as fi o... dulce. Dar cum  asta imi pare o dulcegarie, am zis sa ma cumintesc si sa mananc sanatos. Legume. Fructe. Flori. Da, flori. Comestibile.

Si porcu' (lui Ron) a fost de acord ca e o idee buna.


Si cui nu-i plac florile? Cred ca de-asta isi permite Ron sa faca uneori cate-o...porcarie, ca sa zic asa.


Cat despre zebra, lucrurile sunt clare. Mi-am facut de lucru doar cu dungile.
Se face un aluat simplu de tort, in jumatate din el se pune cacao.
Se toarna putin cate putin, in cercuri, doar in centrul tavii,  alternand compozitia alba si cea cu cacao.


Si tot asa pana....  e gata. Sau zicala era..."si tot asa pana seara"?  Glumesc, e usor de facut.


Cand e copt blatul, se raceste, iar apoi se toarna glazura de ciocolata.


Se decoreaza  cu flori si apoi se imparte cate o felie pentru fiecare. Si-n felul asta devenim si noi frumos colorati, senini si zambitori.



La multi ani celor cu nume de flori si sa avem cu totii parte de sarbatoare frumoasa, de Florii!

Sa auzim numai de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu