4 mar. 2012

Salata de fructe uscate


Cine zice ca nu mananc fructe? Uite aici ce salata usoara de fructe uscate am facut, repede, repede.


Asa ca am adunat impreuna niste caise uscate, smochine si nuci. Le-am amestecat cu putina dulceata de portocale. Am vrut sa se bucure ca e bagata in seama si pentru a face sa se imbine intr-un mod imbietor  celelalte ingrediente, aramii si bune ca si ea.


Am facut toate astea pentru ca mi-am amintit cum atunci cand eram mica si aveam o farfurie preferata, cu Pluto care pescuia, pictat pe ea, mama imi punea ceva de mancare in ea si-mi spunea ca daca vreau sa-l vad pe catel, trebuie sa mananc tot ce e e in farfurie.

Cred ca farfurioarele facute la Cluj, pe care le-am adus din nostalgie, nu se bucura sa fie tinute doar la pastrare si vor, ca noi toti, actiune. Macar din cand in cand.
Asa ca las in seama voastra sa aduceti paharul cu apa rece.


Sa auzim numai de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu